marolog - a story of lives (in Denmark)

What maro sees, hears, smells, tastes, touches, and feels in his life will be told in his way in this blog. So today, what you'll see through his eyes?


PageTop
I have settled in Tokyo again for about one month, but I had not noticed one important thing until this morning.

It is the Mt. Fuji!!! which is the one of our admirable symbol of Japan. I can see it every morning when the air is clean.




I was impressed even though it's a small sight!
スポンサーサイト

PageTop

コメント


管理者にだけ表示を許可する
 

やっぱ富士山が一番!
ところで、日本帰ってきて色々感じることが多くない?

たっくん | URL | 2006-03-20 (Mon) 18:31 [編集]


> たっくん
そう、富士山が一番!
で、感じること、日毎に多くなってきてるかな。帰国直後はそれ程なかったんだけど、日が経つにつれて、ちょっとした小さなところから、気が付くことが多くなってきました。
今回の富士山も一年前の僕だったら、気づいていなかったように思う。

少し変わったかな、やっぱり、自分。。。

maro | URL | 2006-03-21 (Tue) 01:22 [編集]


