marolog - a story of lives (in Denmark)

What maro sees, hears, smells, tastes, touches, and feels in his life will be told in his way in this blog. So today, what you'll see through his eyes?


PageTop
Every one went different way. I know every people have different goal.

He is a great amazing man from Chile!
I definitly visit to his country and see him again. I swear.
My_great_friends_from_Korea


He is my colleague from same company. He just came here to check University and City, Vancouver. I think he enjoyed his stay and I believe he got something good during his stay.
My_great_friends_from_Korea


They are my classmate, and also close friend of mine from Korea.
We went to Rocky together and I spent much time in Vancouver.
They fried to Toronto to start new school life. I'll visit them end of this month from San Francisco!
My_great_friends_from_Korea

スポンサーサイト

PageTop

コメント


管理者にだけ表示を許可する
 

こんばんわ!
ケロウナに引っ越した、たっくんです。
引っ越す前に一言挨拶したかったんですけど、会えなかったわ。
バンクーバーに帰ったときあえたらうれしいですわ。

たっくん | URL | 2005-09-17 (Sat) 07:11 [編集]


> たっくん
おー、最近見ないなーと思いきや、やっぱり行ってしまってましたか、ケロウナ。
いいとこだよねー。
秋のワインフェスティバルに行こうと思ってるので、その時には連絡しますね♪

maro | URL | 2005-09-18 (Sun) 10:34 [編集]


ご無沙汰です。元気ですか?
こっちは、選挙が終ってやっと一段落ついたとこです。
カナダ満喫してそうですね。ひろしさんからURLを聞いて初投稿してみました。
また、投稿しまーす!

げんた | URL | 2005-09-18 (Sun) 17:38 [編集]


> げんた
おっ、げんたー。久しぶりー!元気にしてるかい?
相変わらず仕事は忙しいのかな?
昨日久しぶりに映画「東京タワー」を見て、六本木ヒルズを思い出しました。
やっぱり東京もいいなぁ~と。
戻った時には六本木界隈を案内してくれー!

maro | URL | 2005-09-19 (Mon) 10:46 [編集]


先週は本当にお世話になりました!復帰後は、予想通り助走なしの全力疾走で、そちらにいた頃が懐かしい思いです(笑)。たった5日間の滞在でしたが、おかげさまで期待以上の成果が得られました。次お会いするのを楽しみにしてます!では、お体に気をつけて、がんばってください。

takeshi | URL | 2005-09-23 (Fri) 05:36 [編集]


> takeshi
結構、こっちではパーティーをやったり、あちこち連れ回したりしたんで、ちょっと心配してました。ちゃんと目的は達成できたかなぁ~と。でも、楽しんでもらえた様なので何よりx2 です。よかったぁ。
こちらも久しぶりに会えて、いろいろと話ができてとても楽しかったです。次は日本かな?
こちらこそ楽しみにしてますよ!

maro | URL | 2005-09-23 (Fri) 09:53 [編集]


